Subject: FW: Lagedi tee piirkonna planeeringud
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 16:34:44 +0200

Palun reg

From: Kristel Ratassepp <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 12, 2025 3:55 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Lagedi tee piirkonna planeeringud

Tere

Tallinna Linnaplaneerimise Amet esitas Transpordiametile arvamuse
saamiseks 10.02.2025 kirja. Selgus, et piirkonna kohta on olemas ka üks
hilisem liiklusuuring, see on kättesaadav ka siit:
https://tpr.tallinn.ee/Link/File/510129.

Lugupidamisega

Kristel Ratassepp

arhitekt

planeeringute osakond

detailplaneeringute teenistus

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

640 4446

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.